Procedura stvaranja ugovornih obveza i Procedura o zaprimanju računa
Autor: Davorka Sever, 30. 10. 2025.
Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi
PROCEDURU
O STVARANJU UGOVORNIH OBVEZA
GIMNAZIJE „FRAN GALOVIĆ“ KOPRIVNICA
I.
Procedurom o stvaranju ugovornih obveza Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica (dalje u tekstu: Procedura) propisuje se procedura stvaranja ugovornih odnosa, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava i druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad Škole i obavljanje odgojno-obrazovne djelatnosti u Gimnaziji „Fran Galović“ Koprivnica.
II.
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
|
Redni broj |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK |
|
1. |
1. Prijedlog za nabavu: |
|
|
|
|
|
a) Za sredstva za čišćenje i higijenski materijal
b) Za uredski materijal
c) Toner i papir za fotokopiranje
d) Udžbenici i stručna literatura
e) Pedagoška dokumentacija f) Za financiranje rada županijskih stručnih vijeća |
Tajnica škole
Nastavnici Škole putem voditelja stručnih aktiva te ostali radnici u upravi pojedinačno
Ravnatelj, tajnik, računovođa, administrativni radnik Knjižničar
Tajnica škole Predsjednik Županijskog stručnog vijeća |
Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge
Pismeni zahtjev za nabavu robe/usluge
|
Tijekom godine
|
|
|
2. Prijedlog za nabavu opreme i nastavnih sredstava i pomagala |
Nastavnici putem voditelja stručnih vijeća |
Tijekom lipnja i rujna |
|
|
3. Za korištenje usluga održavanja informatičke opreme |
Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva, voditelj informatičkog kabineta, ravnatelj, te ostali radnici koji koriste informatičku opremu |
Prema potrebi
|
||
|
4. Korištenje usluga održavanja opreme u kabinetima |
Nastavnici putem voditelja stručnih aktiva |
|||
|
5. Održavanje službenog vozila |
Ravnatelj |
|||
|
6. Prijedlog za obavljanje radova |
Ravnatelj |
Prema potrebi |
||
|
7. Prijedlog za nabavu opreme/korištenje usluga/radova koji nisu predviđeni točkama 1. do 6. |
Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti |
Prema potrebi |
||
|
2. |
Provjera da li je prijedlog u skladu s financijskim planom |
računovođa |
Ravnatelj odobrava sklapanje ugovora/narudžbe |
2 dana od zaprimanja prijedloga |
|
3. |
Sklapanje ugovora/narudžbe |
Ravnatelj odnosno osoba koju on ovlasti |
Ugovor/narudžba |
Ne duže od 30 dana od dana odobrenja računovođe |
|
4. |
Dostava preslike ugovora/narudžbe |
Preslike ugovora/narudžbi iz kojih proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove |
Preslike ugovora/narudžbe |
Po sklapanju ugovora /narudžbe |
II.
STVARANJE OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
|
Redni broj |
AKTIVNOST |
ODGOVORNOST |
DOKUMENT |
ROK |
|
1. |
Prijedlog za nabavu opreme Prijedlog za korištenje usluga Prijedlog za obavljanje radova |
Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti |
Prijedlog s opisom potrebne opreme/usluga/radova i okvirnom cijenom |
Tijekom godine, a najkasnije mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave za sljedeću godinu |
|
2. |
Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/radova/usluga |
Nositelji pojedinih poslova i aktivnosti u suradnji s ravnateljem uz obvezu angažiranja vanjskog stručnjaka |
Tehnička i natječajna dokumentacija |
Do početka kalendarske godine u kojoj se pokreće postupak nabave |
|
3. |
Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan |
Računovođa i ravnatelj
|
Financijski plan |
Rujan-prosinac |
|
4. |
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave |
Radnici-nositelji pojedinih poslova i aktivnosti. Ravnatelj preispituje stvarnu potrebu za predmetom nabave |
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom |
Tijekom godine |
|
5. |
Provjera da li je prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom |
Ravnatelj i računovođa |
Odobrenje pokretanja postupka |
2 dana od zaprimanja prijedloga |
|
6. |
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave s odobrenjem računovođe |
Radnici – nositelji pojedinih poslova i aktivnosti |
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom i odobrenje računovođe |
2 dana od zaprimanja odgovora od računovođe |
|
7. |
Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi |
Radnik kojeg ovlasti ravnatelj |
Ako DA - Pokreće postupak javne nabave Ako NE – vraća dokumentaciju s komentarima na doradu |
Najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave |
|
8. |
Pokretanje postupka javne nabave |
Ravnatelj ili osoba koju on ovlasti |
Objava natječaja |
Tijekom godine |
|
9. |
Dostava preslike ugovora/narudžbe |
Preslike ugovora iz koji proizlaze financijski učinci dostavljaju se na znanje osobama zaduženim za financijsko-računovodstvene poslove |
Preslike ugovora/narudžbe |
Po sklapanju ugovora |
IV.
Uz svaki račun mora biti priložena odgovarajuća knjigovodstvena isprava (narudžbenica ili ugovor) koja je prethodila izdavanju računa.
Uz narudžbenicu se prilaže i obrazac zahtjeva za nabavu robe/usluge i ponuda.
V.
Primjerak svakog ugovora unosi se u registar evidencije sklopljenih ugovora.
VI.
Ova Procedura objavljena je na oglasnoj ploči i web stranici Škole.
VII.
Primjenom ove Procedure o stvaranju ugovornih obveza prestaje se primjenjivati Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/2, URBROJ: 2137-48-12-01.
KLASA: 470-03/25-01/2
Urbroj: 2137-48-01-25-01
Koprivnica, 28. listopada 2025.
Ravnatelj:
mr.sc. Vjekoslav Robotić
Na temelju Zakona o fiskalnoj odgovornosti („Narodne novine“ broj 130/10.) i Uredbe o sastavljanju i predaji izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“ broj 95/19.) ravnatelj Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica donosi
PROCEDURU ZAPRIMANJA I PROVJERE RAČUNA TE PLAĆANJE PO RAČUNIMA
U GIMNAZIJI „FRAN GALOVIĆ“ KOPRIVNICA
- Račun se zaprima u sustavu riznice putem e-računa, koju zaprima računovodstveni referent škole. Provodi formalne provjere svih elemenata računa i matematičke kontrole. Kompletira račun s ponudom, otpremnicom, dostavnicom odnosno zapisnikom o obavljenoj usluzi i narudžbenicom, te ih šalje na daljnju kontrolu.
- Nakon svih izvršenih kontrola, račun se prosljeđuje ravnatelju koji svojim potpisom potvrđuje da je usluga izvršena, radovi obavljeni ili roba zaprimljena, dakle da je isprava vjerodostojna.
- Ravnatelj svojim potpisom potvrđuje suglasnost za evidenciju računa i izdavanje naloga za plaćanje na teret proračunskih sredstava.
Kod nabave roba malih iznosa, čije plaćanje se vrši platnom karticom, ravnatelj svojim potpisom na računu odobrava i jamči za točnost podataka iz računa.
4. Na osnovi odobrenja ravnatelja, računovođa vrši plaćanje računa, zatim dodjeljuje računu oznake proračunskih klasifikacija potrebnih za evidentiranje u glavnoj knjizi/oznake aktivnosti, ekonomske klasifikacije i izvor financiranja i odlaže ih u odgovarajuće registratore koje čuva u zakonski propisanim rokovima.
5. Do 30.-tog u mjesecu za prethodni mjesec računovođa dostavlja ravnatelju izvješće o dospjelim, a ne plaćenim obvezama – računima.
6. Prilog ovoj proceduri je je procedura za narudžbu robe i obavezna dokumentacija, procedura za narudžbu usluge i obavezna dokumentacija (u slučaju kad je unaprijed poznata cijena usluge i u slučaju kad nije unaprijed poznata cijena usluge), formular A i formular B.
Ova procedura stupa na snagu danom donošenja prestaje se primjenjivati Procedura o stvaranju ugovornih obveza od 1. ožujka 2012. godine, KLASA: 011-04/12-01/3, URBROJ: 2137-48-12-01.
KLASA:470-03/25-01/3
URBROJ: 2137-48-01-25-01
Koprivnica, 28. listopada 2025.
R a v n a t e l j:
mr.sc. Vjekoslav Robotić
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Instalacija Office365
Svaki učenik i nastavnik (za vrijeme važećih skole.hr adresa) ima pravo na 5 licenci za MS Office.

.png)





.bmp)






.png)




.jpg)


